Koos Hertogs en Peter R. de Vries

 

  

 

 

 

 

 

 

 

        

 

 

 Koos Hertogs en Peter R. de vries
 
 
Dr. Troublemaker en Erik van Kampen in het Haagse Bos – Zomer 1978

 

Koos Hertogs en Dr. Troublemaker in het Haagse Bos – Zomer 1978

Koos was lid van een van de meest gevaarlijke, terroristische internationale bendes die onder de IDB opereerde. Hun doel was een paar staatsgrepen in Afrika te plegen en een minister-president te liquideren. Ze hadden 100 zware jongens en 10 miljoen dollar beschikbaar gesteld … WACE in samenwerking met de Nederlandse contra-inlichtingendienst heeft dit verhinderd. Maar het is Dr. Troublemaker niet door de Nederlandse regering in dank afgenomen dat hij in het hart van die bende heeft kunnen komen – en de hele contra-operatie leidde onder andere met Hans Teengs Gerritsen…. Om de zaak onder tafel te schuiven heeft de Nederlandse regering Koos beschuldigd van kindermoorden. Toen Dr. Troublemaker protesteerde werd hij er ook van beschuldigd dat hij zogenaamd tientallen Nederlandse prostituées en vrouwen van topcriminelen verkracht zou hebben. In zijn roman Nederland’s Maffia heeft Dr. Troublemaker 10 procent van al die smerige praktijken van de corrupte Nederlandse overheid beschreven… Dus 90 procent zal in andere boeken aan het wereldpubliek gepresenteerd worden – indien Dr. Troublemaker in leven blijft…    

 

 https://acrobat.com/#d=ruu37YV-Rn*dMMuArIwqGQ   

https://acrobat.com/#d=97rn1HbmSRqjMEoN36btnA

– Koos Hertogs (1949), zie: S.R. Mitric Nederland’s Maffia 1985, p.147-148 en 291-297, 299, 303-306, 337-340, 346; S.R. Mitric De Gouden Tip 2008, p.233

 

 http://www.willehalm.nl/degoudentip.htm      

– Hans Teengs Gerritsen (1907-1990), zie De Gouden Tip, p. 70, 157, 242, 245, 276 en 281

– Dr. Troublemaker (1948), zie: De Gouden Tip

– IDB, Inlichtingendienst buitenland, nu: AIVD, Dienst Inlichtingen Buitenland  

– WACE, World Atomic Contra Espionage, zie De Gouden Tip     

Het ging over meer dan 20 moorden …

Kinderen werden op bestelling gebracht naar rijke en invloedrijke klanten – sommigen waren zelfs ministers…

Indien een meisje gevaar bracht om te praten werd ze vermoord…

Indien de echte waarheid naar boven zal komen, denk ik dat Nederland uit elkaar zal vallen..

Door mij ermee te bemoeien in 1980-91 en bij de politie te Drenthe een verklaring af te leggen werd mij de mond gesnoerd… toen volgde een serie valse verklaringen dat ik zogenaamd tientallen prostituées verkracht zou hebben… Dat alles werd door zeer hoge Nederlanders geensceneerd… Met Koos Hertogs werd een deal gesloten.. Indien hij zijn mond zou houden dan zou hij vervroegd vrijgelaten worden… Koos is een pionnetje in het gehele spel… Ik ken hem vanaf het jaar 1974 toen hij voor een klein vergrijp vastzat in Scheveningen… Later had ik zeer veel contacten met hem… Hij kwam ook bij mij op bezoek in de gevangenis en ook heb ik hem vaak buiten ontmoet omdat ik in die tijd (vanaf 1975 tot 1979) toen ik in Scheveningen gevangen zat elke dag naar buiten mocht… Koos had mij alles in vertrouwen verteld voordat hij gearresteerd werd… Ik heb een advocaat in vertrouwen verteld over welke hoge persoon het ging, want ik vond dat de mensheid zoiets niet mocht tolereren.. Tenslotte waren het allemaal onschuldige kinderen die door die gevaarlijke pedofiele bende werd misbruikt en dan nog vermoord.. Die advocaat adviseerde mij om mijn mond te houden… Alleen daardoor werd ik in 1977 ongewenst vreemdeling verklaard, maar mocht tot 1979 toch elke dag naar buiten gaan.. Pas toen ik vertelde dat ik van plan was een roman over deze gruwelijke dingen te schrijven werd ik nota bene naar de Mesdagkliniek overgebracht door koninklijke lijfwachten die een functie hadden als arrestatieteam (lees: liquidatieteam).. Nadat ik beloofd had dat ik die hoogste persoon niet in mijn romans zou noemen werd ik vrijgelaten uit de Mesdagkliniek, maar dan wel weer geisoleerd in het Huis van Bewaring te Maastricht.. En toen de BVD mij de belofte had gegeven dat alles goed zou komen indien ik beloofde mijn mond te houden, werd ik door BVD’er Kuiper naar de gevangenis in Esserheem gebracht.. Daar mocht ik weer mijn auto hebben en naar buiten gaan wanneer ik wilde… Toen Koos gearresteerd werd ergens in 1981 of 1982, ik weet niet precies wanneer, heb ik bij de politie een verklaring afgelegd dat hij onschuldig is.. Maar toen begon een echte heksenjacht… Tientallen politieagenten van het arrestatieteam onder leiding van Arjo de Jong hebben mij in de gevangenis aangevallen met getrokken wapens… Ook dreigden zij mij dood te schieten indien ik die very important person zou noemen… Ook procureur-generaal Feber heeft mij bedreigd met de dood indien ik de waarheid zou publiceren… Ik heb een gedeelte van de hele affaire beschreven in de roman Nederland’s Maffia…

De toppersoon die alle touwtjes in handen heeft mocht ik niet noemen.. Wie weet komt ooit Nederland’s Maffia 2 uit..

Wat betreft Peter R. de Vries: hij is een vriend van die invloedrijke personen die hem ook grote pakken geld hebben gegeven en zijn doel is om alle schuld en blaam in de schoenen van Koos Hertogs te schuiven..  Koos is geen lieverdje… een zeer ordinaire en geraffineerde veiligheidsdienstman… erger dan welke echte crimineel ook.. Maar hij heeft meer dan genoeg gezeten voor zijn aandeel in deze hele affaire…

Ik denk dat men hem nu voor altijd van deze wereld wil doen verdwijnen.. Vooral omdat de maffia de topfiguur in deze affaire al jaren chanteert en ze Koos Hertogs niet meer nodig hebben.. Het zou jammer zijn, want Koos weet te veel en met een eerlijk proces zal hij tenminste de mensheid van dienst zijn indien hij kan getuigen… Koos kent ook de topfiguur in de plutoniumzaak…

Koos fungeerde tussen die Nederlandse topambtenaar en mij die van plan waren om een president in Afrika te liquideren – natuurlijk wisten ze niet dat ik toen al bij Reserve Police International zat en ze dachten dat ik een liquidatieagent was..

Jullie Nederlanders moesten je schamen… alle rotzooi in deze wereld in de laatste dertig jaar komt van jullie corrupte geheime diensten…

 

 Wat betreft mr. Stolk: hij is niet zo’n belangrijke persoon geweest in die kindermoorden.. het is iemand anders met veel meer macht.. en die leeft nog!!! 

    

Mr. H.R.G. Feber (1936), zie: S.R. Mitric, De Gouden Tip 2008, p.322 

Koos Hertogs (1949), zie: S.R. Mitric Nederland’s Maffia 1985

Arjo de Jong

 

Arjo de Jong (1954), zie: De Gouden Tip, p.240 

Ebel Kuiper (  ), zie: Nederland’s Maffia   

Mr. C. Stolk (1916-2004), zie: Nederland’s Maffia 1985

 

Peter R. de Vries (1956), zie: De Gouden Tip 2008, p.190 

BVD, nu: AIVD

RPI, Reserve Police International, zie: De Gouden Tip 2008

 

 

 http://www.youtube.com/watch?v=ikH1ov3A3Yc

  

 

Willehalm Institute Press Release

“Lady Di Lives” At The London Book Fair

SLOBODAN RADOJEV MITRIC – DEN HAAG 1974 

 

 
 

Amsterdam, April 8,  2010 – The Willehalm Institute Press in Amsterdam will be highlighting its newest and controversial publication entitled "Help! They’ve Kidnapped Me! Lady Di" by Slobodan R. Mitric (better known as Karate Bob in this country) with a Lady Di Lives Poster” (see attachment) in the Dutch Pavilion at the London Book Fair in Earls Court from April 19-21.

This outlandish” novel is subtitled "A Modern Fairytale" and, as with all true fairytales, contains no evidence (yet) that the Princess is still alive. Instead it graphically depicts the complicated chain of dramatic events in the entangled upper and underworld on which the above claim is based, a claim which at first sight of course may well appear completely preposterous. However, it is no hoax, real evidence will surely surface in due time as more than one leading figure in this disenchanting fairytale is reportedly still alive and renewed judicial investigations are undertaken.

The purpose of this  blockbuster is also to prepare the general, and above all, British public for the shocking news that their beloved Princess Diana is still alive, be it it enslaved…

Robert J. Kelder

www.willehalm.nl

 

 

 

http://www.willehalm.nl/ladydi.htm

wacer-pol@live.nl

 

 

This entry was posted in Vesti i politika. Bookmark the permalink.

5 Responses to Koos Hertogs en Peter R. de Vries

  1. WORLDPOL says:

    ОВО ЈЕ ЈЕДАНА ПРЕПИСКА У ВЕЗИ ЈЕДНОГ ЧЛАНА ХОЛАНДСКЕ ОБАВЕШТАЈНЕ СЛУЖБЕ ИНОСТРАНСТВО..УБРЗО ЋУ ОВО ПРЕВЕСТИ НА ЕНГЛЕСКИ И СРПСКИ…РАДИ СЕ О НАЈМОЋНИЈОЈ И НАЈКРВОЛОЧНИЈИОЈ БАНДИ КОЈУ СВИЈЕТ ПОЗНАЈЕ… ИМАЛИ СУ ЈОШ 1977 ГОДИНЕ ПЛАНОВЕ ДА ИЗВРШЕ НЕКОЛИКО ДРЖАВНИХ УДАРА У АФРИЦИ И ДА УБИЈУ ЈЕДНОГ ПРЕСЕДНИКА ДА БИ ИЗАЗВАЛИ РАТОВЕ..ОНИ СУ ПРОДАВАЧИ ПЛУТОНИЈУМА И СТОЈЕ ИЗА СВИХ У ПОСЛЕДЊЕ ВРИЈЕМЕ РАТОВА ..КАД ЈЕ СВЕ ПРОЦУРИЛО 1981 ГИДИНЕ ОВОГ НА ФОТОГРАФИЈИ ЂЕ МУ СКАЧЕМ НА НОС УХАПСИЛИ СУ ДА ЈЕ ТОБОЖЕ ПОБИЈО ДЕСЕТАК МАЛОЛЕТНИХ ДЈЕВОЈЧИЦА…У СТВАРИ ТЕ ЈАДНЕ ДЈЕВОЈЧИЦЕ ПОДВОЂЕНЕ СУ БОГАТИМ И НА ВИСОКОМ ПОЛОЖАЈУ НЕЉУДИМА.. (БИЛО ЈЕ ЧАК И МИНИСТАРА И АМБАСАДОРА КОЈИ СУ СЕ ИЖИВЉАВАЛИ НА ТОЈ ЈАДНОЈ ЂЕЦИ) КАД БИ НЕКО ОД ТЕ ДЈЕЦЕ ХТЕО ДА ПРИЈАВИ ПОЛИЦИЈИ ШТА СУ СА ЊИМА ЧИНИЛИ – УБИЈАЛИ СУ ТУ ДЈЕЦУ… ГРОЗНО!!!ОВАЈ НА ФОТОГРАФИЈИ ЂЕ САМ МУ НОГОМ СКОРО СЛОМИЈО НИС ПРИЗНАО МИ ЈЕ ЈОШ 1978 ГОДИНЕ СВЕ О ТИМ НЕЧОВЕЧАНСКИМ КРИМИНАЛНИММ РАБОТАМА..КАД САМ ПРОЧИТАО У НОВИНАМА ДА СУ ОВОГ УХАПСИЛИ ПРИЈАВИЈО САМ ПОЛИЦИЈИ О ЧЕМУ СЕ РАДИ..ПРОТЕСТОВАО САМ ДА СУ УХАПСИЛИ ОВУ ЏУКЕЛУ ЈЕР ОН ЈЕ БИЈО САМО ЈЕДАН МАЊИ ПИЈУНЧИЋ У ЦИЈЕЛОЈ ТОЈ ОРГАНИЗАЦИЈИ АЛИ ДА БИ ПРИКРИЛИ ИСТИНУ – ХОЛАНДСКА ДРЖАВА МИ ЈЕ ПОЧЕЛА ДА ЛОМИ ВРАТ..ОБЈАВИЈО САМ О ОВИМ СТВАРИМА ДЕЛИМИЧНО У РОМАНУ \’ХОЛАНДСКА МАФИЈА\’ КОЈИ ЈЕ ИЗАШАО 1985 ГОДИНЕ…ХОЛАНДСКА ДРЖАВА ЈЕ ЗАПЛИЈЕНИЛА ТАЈ РОМАН..ПОЗДРАВСЛОБОДАН СЛОБОДАН

Leave a Reply

